HIC




01.listopada 2021.
CIJENE NIŽE I DO 50%
Poćinje "Mjesec hrvatskog turizma"

turizam,destinacija


Danas kreće akcija „Mjesec hrvatskog turizma“, projekt Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice u sklopu kojeg će brojne turističke usluge i doživljaji biti dostupni po minimalno 35 posto povoljnijim cijenama. Tako će hrvatski građani, ali i inozemni gosti koji će tijekom listopada boraviti u Hrvatskoj, po atraktivnim cijenama moći koristiti turističke usluge u svim dijelovima Hrvatske, a dostupne su na portalu „Mjesec hrvatskog turizma“.

„Zajedno s projektom kreće i marketinška kampanja koja za cilj ima dodatno informiranje i poticanje turističkih subjekata za sudjelovanjem u projektu, ali i samih građana koje i ovom prilikom pozivamo da iskoriste ovu priliku za putovanjima i doživljajima po znatno pristupačnijim cijenama. U našoj zemlji i dalje boravi oko 200 tisuća turista, a posezona i jesensko razdoblje idealni su za kraći odmor i otkrivanje novih destinacija. Vjerujemo u vrlo dobre rezultate ovog projekta, odnosno u njegov doprinos ukupnim turističkim rezultatima u ovoj godini“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, pritom naglasivši važnost daljnjeg pridržavanja svih propisanih epidemioloških mjera i odgovornog ponašanja.

Motivirani željom da produžimo sezonu što je moguće više, ali i uvažavajući prijedloge korisnika s jedne i pružatelje usluga s druge strane, odlučili smo, zajedno s Ministarstvom turizma i sporta kroz cijeli listopad omogućiti do 50 posto povoljniji boravak domaćim i stranim turistima. Tijekom konzumacija usluga važno će biti pridržavati se propisanih epidemioloških mjera koje će tada biti na snazi i ponašati se odgovorno, rekao je ranije Staničić.
 
Svi ljubitelji putovanja moći će kroz ovu akciju posjetiti različite dijelove Hrvatske te konzumirati brojne turističke proizvode i usluge, od smještaja, prijevoza, kulturnih, povijesnih, prirodnih znamenitosti i turističkih atrakcija pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja.
 
„Akcijom Mjesec hrvatskog turizma želimo potaknuti domaće i strane turiste na istraživanje Hrvatske, a istovremeno i produžiti sezonu. Zbog velikog interesa za prošlogodišnju akciju Tjedan odmora vrijedan, odlučili smo da ove godine kroz cijeli mjesec, diljem zemlje, turistima budu na raspolaganju niz usluga po posebnim pogodnostima i popustima od najmanje 35 posto. Vjerujemo kako će im to biti dodatni motiv za putovanja i otkrivanje destinacija koje još nisu posjetili. U dosadašnjem dijelu posezone bilježimo izvrsne rezultate koji nam potvrđuju kako Hrvatska ima sve predispozicije postati cjelogodišnja turistička destinacija, što je i naš strateški cilj. Pozivam sve dionike u turizmu da se uključe u Mjesec hrvatskog turizma, a turiste, kako domaće, tako i strane, da iskoriste pogodnosti koje im se nude i otkriju sve ljepote Hrvatske koja je predivna u svako doba“, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
 
Projekt Mjesec hrvatskog turizma predstavlja nastavak iznimno uspješnog prošlogodišnjeg projekta „Tjedan odmora vrijedan“ koji se provodio u razdoblju od 16. do 25. listopada, a koji u ovoj godini, zbog velikog interesa turističkih subjekata i samih građana, obuhvaća razdoblje čitavog listopada. Dodajmo kako je osnovni cilj projekta produljenje turističke sezone kroz poticanje domaćeg, ali i inozemnog turističkog prometa u razdoblju posezone.


Za jesen je najavljen i drugi val kampanje za domaće turiste "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!", koja je pokrenuta ove godine s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa putem upoznavanja ruralnih destinacija.

- U drugom valu te kampanje promovirat će se dodatna četiri tematska destinacijska videa kojima će se nastojati približiti ruralna turistička ponuda, a u tijeku je i kampanja za domaće turiste posvećena cikloturizmu "Bicikliraj, istraži i uživaj!", fokusirana na EuroVelo 8 rutu, koja kao dio projekta EU-a obuhvaća cijelu hrvatsku obalu, od Istre do Dubrovnika, ranije je najavio Staničić.

Vjeruje da će sve to potaknuti turiste da iskoriste jesen za kratki odmor po popularnim cijenama, a domaće i dodatno da još više otkrivaju Hrvatsku na zanimljiv, zdrav i održiv način te da će se time njihovih dosadašnjih 10,6 milijuna noćenja ove godine pove


O kulturi i enogastronomiji s Googleom

Napominjući kako za zadnji kvartal ove godine HTZ ima potpuno spremnu strategiju komunikacije i oglašavanja, Staničić otkriva da će krajem rujna ići kampanja zahvale, odnosno radnog naziva "Thank you" na svim društvenim mrežama/profilima "Croatia, full of life" na deset tržišta s najviše ostvarenih noćenja ove godine.

- Cilj je time dodatno skrenuti pažnju na Hrvatsku te se kroz pozitivna iskustva samih turista i njihove dojmove koje su dijelili na društvenim mrežama zahvaliti što su odabrali upravo Hrvatsku i u njoj proveli odličan godišnji odmor, kaže Staničić.

U listopadu se planira i kampanja s temom kulture, povijesti, nematerijalne baštine i enogastronomije putem platforme "Croatia Hearts and Crafts" u suradnji s Googleom, putem čega se interaktivno predstavlja presjek svega na što Hrvatska može biti ponosna.



Nastavak rada prema donesenom Godišnjem programu

Na pitanje jesu li se s obzirom na bolje od očekivanih i dobre fizičke rezultate u sezoni (dolasci, noćenja) poboljšali i prihodi od turističke pristojbe, što je važan prihod HTZ-a i sustava turističkih zajednica (TZ), Staničić ističe da u okolnostima bez pandemije ti prihodi bili i veći, kako za cjelokupni turistički sektor i gospodarstvo tako i za HTZ.

No kako su s ciljem dodatnog rasterećenja i pomoći turističkom sektoru u poslovanju, usvojeni pravilnici po kojima se, uz ostalo, definiralo smanjenje turističke pristojbe i članarine za iznajmljivače, turističke pristojbe za nautičare te turističke članarine za gospodarske subjekte, to se odrazilo i na budžet HTZ-a i cijelog sustava TZ-ova, napominje Staničić.

- Iako je do sada ostvareno oko 77 posto rezultata iz rekordne 2019., što je bolje i više od planiranih 60-65 posto rezultata, to ne znači i veće prihode HTZ-a, koji je smanjenjem pristojbe i članarina dao snažan doprinos sektoru u ostvarenju rezultata kojima danas svjedočimo. I dalje radimo po usvojenom Godišnjem programu rada za ovu godinu, pri čemu se najviše sredstava izdvaja za promotivne, marketinške i PR aktivnosti s ciljem zadržavanja pozicije Hrvatske kao najsigurnije i najuspješnije turističke destinacije Mediterana. Vjerujem da ćemo i u tom pogledu više nego uspješno završiti ovu turističku godinu, iznosi Staničić.

Ulaz u posezonu u rujnu bolji nego 2019.

Svemu dodaje i podatke iz eVisitora, po kojima su od 1. rujna do proteklog vikenda, odnosno 11. rujna u Hrvatskoj bile 904 tisuće turista ili samo 7 posto manje nego u istim danima 2019., ali je bilo 2 posto više noćenja ili 6,3 milijuna. Od toga su većinu, 5,7 milijuna noćenja, ostvarili strani turisti, čime su i u plusu od 3 posto, iako ih je u odnosu iste dane rujna 2019. došlo oko 9 posto manje ili njih 820 tisuća, što znači i da duže ostaju u Hrvatskoj.

S domaćim turistima je situacija suprotna - u prvih 11 dana rujna bilo ih je čak 31 posto više nego u isto vrijeme 2019. ili 83 tisuće, ali su ostvarili 6 posto manje noćenja ili 619 tisuća.

I gledano samo po jednom danu, 11. rujna je u Hrvatskoj boravilo više turista nego u istom danu 2019. tj. njih oko 510 tisuća naspram oko 460 tisuća, dok ih je istog dana 2020. bilo oko 200 tisuća.



hrt/HIC.her
foto:arhiv

 



Vijesti | Audio | Dom i svijet | Turizam | HIC TV | Oglasnik | Knjige | Hrvati izvan domovine | Linkovi | Marketing | O nama

Copyright 1999 - 2001 Croatian Information Centre. All rights reserved.
Included in this bulletn: Reproduction or copying of images is prohibited.
Croatian Information Centre - Service Agreements
Contact Croatian Information Centre